Edge of Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Edge of Life

Akaenas is terug maar niet zoals het was. Een Apocalyps heeft enkele rassen uitgeroeid en alles is back to the basic. Weet jij te overleven?
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Weerwolven - Informatietopic

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Weerwolven - Informatietopic Empty
BerichtOnderwerp: Weerwolven - Informatietopic   Weerwolven - Informatietopic Icon_minitimema jul 10, 2017 6:00 pm



Ik ben Xen, de alpha! Zonder uitleggen lijkt me duidelijk dat je weet wie je voor je hebt. De sterkste van jullie soort. Pups, zoals jullie zal ik maar even uitleggen wat je bent! Je bent een mens met een wolf in je en om het zacht uit te drukken ben je kei hard vervloekt. Onze soort heeft nooit echt de beste tijd van zijn bestaan gehad, dat geef ik je mee. Maar luister goed, pup! Tijden zijn harder dan ooit. Geen stuk vlees beschikbaar naast dat magische kots en de karige radioactieve konijnen! Eten is op eigen risico!
Kijk maar eens goed naar jezelf! Je voelt het vast als je al naar je eigen pols kijkt. Je kan het ruiken, de geur van bloed. Wacht maar tot je de volle maan tegen het lijf loopt. Geloof mij dat je jankend kruipt in je holletje. Je voelt je schedel kraken, je ruggengraat scheuren! Hahahahaha! Nee, zonder grappen en grollen hier. De eerst volgende volle maan gaan jullie niet genieten. Je veranderd in een wolf, een uit de kluiten gegroeide weerwolf. En het gaat pijn doen, maar de eerste keer voor een vrouw is ook niet altijd pijnloos, of niet!
Als mens hebben we een verhoogde spierontwikkeling. Dus ben je in voor brute kracht, sluit je aan bij ons! We zijn in staat hierdoor snel te accelereren en gewichten te tillen die mening heksje in de nabijheid spontaan zou doen opkijken, heh. Daarnaast hebben we een sterker ontwikkeld gehoor en geur. Sporen van enkele dagen oud, geluiden van enkele kilometers ver. Je noemt het maar op en we kunnen het op pikken.
Alles komt uiteindelijk met een grove prijs, bij volle maan zullen we ongetwijfeld veranderen. Het heeft weinig zin om je te verzetten er tegen. De adrenalinestoot is haast er in geprogrammeerd. We zullen veranderen. Degene die sterk van wil zijn kunnen zichzelf nog beheersen in de volle maan, maar vele van ons kunnen het niet. Het is ten strengste verboden om ons terrein af te gaan tijdens je eerste volle maan. Je krachten worden sterker maar je wil wordt zwakker. We willen geen ruzies met nabije volken zoals de demonen en de tovenaars en heksen.
Zorg ten alle tijden dat je je bloeddorstige aard zo veel mogelijk onder controle houdt. Het is een lastig iets en ik snap dat de roep van bloed aantrekkelijk is. Maar we zijn nog altijd sterker dan de rest. We zullen ze laten zien dat onze hondsdolle staat, lang niet zo erg is als het lijkt. En een ieder die beweerd dat het niet zo is, mag je van mij je naam waardig maken. Laat ze vrezen om ons tegen te komen, maar laat ze ook vrezen om te beweren dat we niet een grijnsje zelfbeheersing hebben!
ALPHA


ER ZIJN TWEE VENSTERS DIE TEVOORSCHIJN KOMEN ALS JE LINKS OF RECHTS MET JE MUIS OVER DE IMAGE STAAT
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Weerwolven - Informatietopic
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Heksen - Informatietopic
» Magiërs - Informatietopic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Edge of Life :: Algemeen :: Informatie :: Rassen-
Ga naar: